Dr. Høsts vei døgnseksjon, Bærum DPS

Vi er en åpen allmennpsykiatrisk døgnseksjon tilknyttet Bærum DPS. Vi tar imot pasienter med et bredt spekter av psykiatriske diagnoser og mottar pasienthenvisninger fra poliklinikker, fastleger og akuttpsykiatrisk avdeling. Alle innleggelser skjer på frivillig grunnlag.

Les mer om Dr. Høsts vei døgnseksjon, Bærum DPS

Dr. Høsts vei døgnseksjon, Bærum DPS

Seksjonen vår består av tre poster:
• Post 1: 5-døgnspost
• Post 2: Krise/akuttpost
• Post 3: Stabiliseringspost

Behandlingstilbudet
• Behandlingstilbudet vårt omfatter observasjon, utredning og behandling i form av individualterapi, medikasjon, miljøterapi, gruppebehandling, psykososiale tiltak og fysioterapi.
• Behandlergruppen består av overleger, psykologspesialister, psykologer og leger i spesialisering.
• Miljøpersonalet er tverrfaglig sammensatt med hovedvekt på spesialsykepleiere, sykepleiere og miljøterapeuter. Sosionom og fysioterapeut er knyttet til postene.
• Vi legger vekt på samarbeid med pårørende og samhandling med kommunehelsetjenesten.

Kontakt

Oppmøtested
Vi holder til i Dr. Høsts vei 35 på Gjettum.                                                    
Telefon
Sentralbord: 03525 / Direkte: 67817810
mandag - fredag 08.00-15.30
E-post
Postadresse

Vestre Viken HF
Postboks 800
3004 Drammen

Dr. Høsts vei
Besøksadresse
Dr. Høsts vei 35-39(Google maps)
1346 Gjettum
Telefon
Sentralbord: 03525 ; Ekspedisjon: 67817810 ; Poliklinikk 3: 67817830 ; Døgnpost 2: 67817840 Døgnpost 3: 67817850 .

Praktisk informasjon

Har du vært i utlandet?

​Har du arbeidet i helsevesenet eller mottatt helsehjelp utenfor Norden i løpet av det siste året? Det kan for eksempel være innleggelse på sykehus, omfattende poliklinisk behandling eller besøk hos tannlege. Da må fastlegen din teste deg for bakterier som er motstandsdyktige mot antibiotika (for eksempel MRSA). Be fastlegen sende deg prøvesvaret før timen hos oss og ta det med når du kommer på sykehuset.

Send oss klage/avvik, forbedringsforslag eller ros

Vi ønsker dine synspunkter og tilbakemeldinger på våre tjenester - enten du er pasient, pårørende eller helsepersonell.

Se hvordan du går frem for å klage, gi ros eller hjelpe oss å bli bedre

Sosiale medier - huskeregler

​Stadig flere pasienter og pårørende velger å dele sine opplevelser på sosiale medier og blogger. Stort sett er dette positivt, men vi håper du tar hensyn til andre pasienter og våre ansatte.

Huskeregler:

  • Ikke del informasjon om andre som det er sannsynlig
    at de selv ikke ville ha offentliggjort
  • Ikke publiser bilder eller identifiser andre uten at de
    har gitt tillatelse til det på forhånd
  • Hvis du er i tvil om noe er greit å skrive, ikke skriv det

Takk for at du tar hensyn!

Gi oss gjerne synspunkter på behandlingen og servicen du har fått.
Det kan du gjøre ved å gå til nettsiden vår om ris og ros. Tilbakemeldingene dine blir da formidlet til den eller de
det gjelder, og du kan få svar om hvordan saken er håndtert.

Fant du det du lette etter?
Vi trenger din hjelp for å forbedre nettsidene våre. Tilbakemeldingen din blir lest og håndtert, men vi får dessverre ikke besvart den. Husk å ikke sende personlig informasjon, for eksempel e-post, telefonnummer eller personnummer.