Allmennpsykiatrisk poliklinikk, Asker DPS

Vi utreder og behandler personer over 18 år fra Asker, Hurum og Røyken med ulike psykiske lidelser: Angst/depresjon, psykoseproblematikk og behov for sammensatte tjenester, individuelt og i grupper. Vi samarbeider med ulike kommunale instanser og veileder kommunehelsetjenesten innen vårt felt.

Kontakt

Oppmøtested

Vi holder til i 6. etasje i Kulturhuset i Asker sentrum. Inngang fra gateplan mot Kirkeveien.
Adressen vår er Kirkeveien 206 A, 1770 Asker.                                                 

Telefon
Sentralbord: 03525 / Direkte: 67502000
mandag - fredag 08.00-15.30
E-post
Postadresse

Vestre Viken HF
Postboks 800
3004 Drammen

Kulturhuset i Asker
Besøksadresse
Kirkeveien 206 A(Google maps)
1383 Asker
Telefon
Sentralbord: 03525

Praktisk informasjon

Har du vært i utlandet?

​Har du arbeidet i helsevesenet eller mottatt helsehjelp utenfor Norden i løpet av det siste året? Det kan for eksempel være innleggelse på sykehus, omfattende poliklinisk behandling eller besøk hos tannlege. Da må fastlegen din teste deg for bakterier som er motstandsdyktige mot antibiotika (for eksempel MRSA). Be fastlegen sende deg prøvesvaret før timen hos oss og ta det med når du kommer på sykehuset.

Send oss klage/avvik, forbedringsforslag eller ros

Vi ønsker dine synspunkter og tilbakemeldinger på våre tjenester - enten du er pasient, pårørende eller helsepersonell.

Se hvordan du går frem for å klage, gi ros eller hjelpe oss å bli bedre

Sosiale medier - huskeregler

​Stadig flere pasienter og pårørende velger å dele sine opplevelser på sosiale medier og blogger. Stort sett er dette positivt, men vi håper du tar hensyn til andre pasienter og våre ansatte.

Huskeregler:

  • Ikke del informasjon om andre som det er sannsynlig
    at de selv ikke ville ha offentliggjort
  • Ikke publiser bilder eller identifiser andre uten at de
    har gitt tillatelse til det på forhånd
  • Hvis du er i tvil om noe er greit å skrive, ikke skriv det

Takk for at du tar hensyn!

Gi oss gjerne synspunkter på behandlingen og servicen du har fått.
Det kan du gjøre ved å gå til nettsiden vår om ris og ros. Tilbakemeldingene dine blir da formidlet til den eller de
det gjelder, og du kan få svar om hvordan saken er håndtert.

Fant du det du lette etter?
Vi trenger din hjelp for å forbedre nettsidene våre. Tilbakemeldingen din blir lest og håndtert, men vi får dessverre ikke besvart den. Husk å ikke sende personlig informasjon, for eksempel e-post, telefonnummer eller personnummer.