Når du sender oss e-post, er det Dokumentsenteret som mottar e-posten og videresender den til rett person eller avdeling.
Merk:
Ikke send sensitiv informasjon eller personopplysninger per e-post, for eksempel fødselsnummer eller helseopplysninger. Hvis du sender slik informasjon via e-post, legger vi det inn i saks- og pasientbehandlingssystemene våre, men vi kan av personvernhensyn ikke besvare e-posten.
Ønsker du å endre eller avlyse time ved et av våre behandlingssteder må du ringe avdelingen du har time hos. Ring vårt sentralbord: 03525 eller direktenummeret du finner på avdelingenes nettsider.
Vi kan dessverre ikke videresende eller svare på e-posten dersom henvendelsen gjelder:
Timeavtaler Du må kontakte avdelingen på telefon for endring, avbestilling eller spørsmål om timeavtale. Telefonnummer står i innkallingsbrevet ditt. Dersom du har fått digitalt innkallingsbrev, kan du sende beskjed om endring digitalt. Helsenorge.no - din helse på nett
Vestre Viken tar imot elektroniske fakturaer som elektronisk handelsformat (EHF). Vestre Vikens EHF-nummer er det samme som organisasjonsnummeret: 894 166 762.
Hvis du ønsker kontakt med en av våre medarbeidere kan du ringe sentralbordet 03525. Du kan også sende en e-post til
postmottak@vestreviken.no, som blir videresendt til personen du ønsker å komme i kontakt med.
Vi ønsker dine synspunkter og tilbakemeldinger på våre tjenester. Hvis du har vært pasient hos oss eller er pårørende til en som har vært det, setter vi stor pris på om du vil svare på en spørreundersøkelse. Du kan også sende oss et skriftlig forslag til hvordan vi kan forbedre oss eller en klage.