Svar på spørreundersøkelse om pasienttilfredshet
Vi jobber stadig for å forbedre tjenestene våre, så hvis du nylig har vært pasient ved et behandlingssted i Vestre Viken eller er pårørende til en som har vært det, setter vi stor pris på tilbakemelding om erfaringene dine. Vi ønsker svar på spørreundersøkelsen fra alle pasienter, enten du har vært innlagt på sykehus, har hatt dagbehandling, drop-in-behandling, eller poliklinisk behandling.
Klikk her for å svare på spørreundersøkelsen om pasienttilfredshet
Praktisk informasjon om undersøkelsen:
-
Undersøkelsen er anonym.
-
Det tar ca. 10 minutter å gjennomgå spørrerundersøkelsen.
Dette kan variere noe, avhengig av hvor du har fått behandling. -
Har du gitt samtykke til å delta og oppgitt e-postadressen din, skal du normalt motta undersøkelsen innen 14 dager etter avsluttet behandling.
-
Det er ikke mulig å "bla" bakover i undersøkelsen når du har skiftet til ny side.
-
Du bør gjennomgå hele undersøkelsen når du først har startet.
-
Undersøkelsen blir avsluttet hvis siden du er inne på står inaktiv i mer enn tre minutter.
Spørsmål om undersøkelsen kan sendes til: brukerundersokelser@vestreviken.no
NB! Ikke send sensitiv informasjon på e-post.
Gi oss ris eller ros
Send oss forbedringsforslag, klage eller ros via brev
Hvis du har mottatt behandling ved et av våre sykehus eller andre behandlingssteder, kan du sende oss skriftlig tilbakemelding om din opplevelse av tjenestene våre. Meningene dine er viktige for oss, så vi er takknemlig for alle tilbakemeldinger.
Om du mener du ikke har fått oppfylt pasientrettighetene dine hos oss, eller at du ikke har fått de helse- eller omsorgstjenestene du har krav på, kan du sende oss en skriftlig klage. Pårørende kan også ha klagerett. Les om pasienters rett til å klage.
Postadresse for alle tilbakemeldinger:
Vestre Viken HF
Postboks 800
3004 Drammen
Du kan velge å være anonym i brevet du sender oss, men da får vi ikke gitt deg tilbakemelding. Hvis du ønsker svar på henvendelsen må du oppgi navn og adresse. Da får du tilbakemelding i posten etter at vi har behandlet saken. Behandlingstiden er inntil fire uker.
Send oss ikke-sensitiv tilbakemelding via e-post
Vi har ikke lov til å behandle sensitiv informasjon via e-post fordi det ikke regnes som et sikkert medium for slik informasjon. Derfor er det viktig at du ikke sender sensitive personopplysninger slik som personnummer, informasjon om sykdom, pasienthistorikk, betaling for tjenester, kontonummer eller lignende via e-post.
Generelle tilbakemeldinger uten sensitiv informasjon kan du sende til oss på e-post: postmottak@vestreviken.no
Dersom du skal oppgi sensitiv informasjon må du sende oss fysisk brev som er forseglet i en konvolutt eller lignende. Postadresse: Vestre Viken HF, Postboks 800, 3004 Drammen.